Факт е, че някои от колаборациите са повече от сполучливи и дават възможност на потребителите да комбинират любима марка с любима звезда, като по този начин не просто остават верни на даден бранд, но и умело имплементират част от вкуса на някои от идолите в личния си стил.
Днес разкриваме пред вас дългоочакваната колаборация между Риана и Puma – колекцията „Fenty“.
Самата певица представи дебютно своите предложения, които се характеризират като комбинация между улична мода и женствени линии.
Рекламната кампания, придружаваща колекцията, е заснета от световноизвестния фотограф Уили Вандерпер.
„Тази колекция не е само представяне на това, коя съм аз и как се обличам, но освен това открива нови граници за това, което исках да създам с Puma. Исках да отведа марката в друга посока с нещо непредсказуемо и неочаквано. Това е японска улична култура с натрапчива нотка. Играх с текстурите и силуетите, а всички тъкани са луксозни. Изтълкувах традиционното по моя си начин.“, сподели за колекцията Риана.
Как се справи певицата като дизайнерка – можете да видите в нашата галерия цялата колекция и рекламната кампания към нея.