Факт е, че някои от колаборациите са повече от сполучливи и дават възможност на потребителите да комбинират любима марка с любима звезда, като по този начин не просто остават верни на даден бранд, но и умело имплементират част от вкуса на някои от идолите в личния си стил.
Днес разкриваме пред вас дългоочакваната колаборация между Риана и Puma – колекцията „Fenty“.
Самата певица представи дебютно своите предложения, които се характеризират като комбинация между улична мода и женствени линии.
Рекламната кампания, придружаваща колекцията, е заснета от световноизвестния фотограф Уили Вандерпер.
„Тази колекция не е само представяне на това, коя съм аз и как се обличам, но освен това открива нови граници за това, което исках да създам с Puma. Исках да отведа марката в друга посока с нещо непредсказуемо и неочаквано. Това е японска улична култура с натрапчива нотка. Играх с текстурите и силуетите, а всички тъкани са луксозни. Изтълкувах традиционното по моя си начин.“, сподели за колекцията Риана.
Как се справи певицата като дизайнерка – можете да видите в нашата галерия цялата колекция и рекламната кампания към нея.















Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Във Ферари са решили бъдещето на Люис Хамилтън
Как един защитник се превърна в голмайстора на Тотнъм
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
1 ноември – ден на народните будители
Нумерологична прогноза за 1 ноември
Таро карта за 1 ноември, събота
Днес е Архангелова задушница
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар