Вече ви разказахме за ревюто за пролет-лято 2017 на Alexander Wang по време на Седмица на модата в Ню Йорк и е време да завършим подобаващо.
Дизайнерът разкри предложенията си и завърши с „черешката на тортата“ – обявяване на новата колекция с Adidas Originals.
Линията се казва „Originals By Alexander Wang“ и доказва, че спортният стил все още има какво да покаже, особено на фона на все по-популярните колаборации между спортни марки и дизайнери.
Лимитираната колекция, показана по време на ревюто като обявяване на новината, е унисекс и съдържа общо 9 изделия, сред които тениски, якета и суитшърти, брандирани с емблематичните три ивици.
Новият проект и продуктите от него ще бъдат достъпни чрез „Pop-truck – камион, който ще бъде открит в големите градове като Лондон и Токио, предлагайки модните изделия... на колела.
Пълната колекция ще съдържа 84 изделия и ще бъде създадена през пролет 2017.
Можете да разгледате новите предложения в нашата галерия.