Техният иноваторски път продължава за есен-зима 2016 със специална кампания. Вдъхновени от филмовия фестивал в Кан и събитията около него, кадрите разкриват своеобразното пътуване на Barneys до Франция и проследяват един ексцентричен и много моден уикенд.
Лили Макменами и супермоделът Ева Херцигова се присъединяват към това приключение като специални рекламни лица.
Основният фокус е насочен към открояващите се дизайнерски решения, а акцентът пада върху разнообразие от еклектични стилни визии.
Разнообразието е поднесено под формата на строги линии на костюми и задължителни за сезона рокли, а Marc Jacobs, Comme des Garcons и Haider Ackermann са едва част от модните къщи, участващи в проекта.
Разгледайте проекта в нашата галерия, защото определено си заслужава.















Хороскоп за 3 ноември - съвети за всяка зодия
Билкови чайове, доказано понижаващи холестерола
Пиян шофьор помете шест коли в центъра на София
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Надеждата се върна при Чуковете след обрат
Корто музо! Милан надви 1:0 Рома, Менян спаси дузпа
Национал на Нидерландия направи дете в Бразилия и избяга
Барса се съвзе с успех над Елче
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
...
( преди 9 години )