Често попадаме на дизайнери, които откровено заявяват, че именно любовта е тяхното основно вдъхновение.
Но как точно изглежда имплементирането на емоцията в красиви бижута? Този отговор дават от Tiffany & Co със своята специална рекламна кампания към колекция „Return to Tiffany“.
Тематично, гривни, обеци, колиета и висулки са създадени във формата на сърце, а рекламно лице е Мика Арганараз.
Кадрите представят брюнетката в ролята на жена със свободен дух, която позира на природни фонове, обсипани със слънчеви лъчи.
Изделията са изработени от сребро и розово злато, а стилистиката ги комбинира с кожени якета, блузи с принт и деним.
Всички кадри можете да разгледате в нашата галерия.















Три сока за баланс на кръвната захар
Съвети за по-добър живот
Късмет за няколко зодии на 30 октомври
Рим отложи забраните за дизелите коли
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Минало и извънземни: Какво крият дълбоките води под леда на Антарктида
Интер премаза Фиорентина 3:0
Нищо ново! Арсенал пак бие със суха мрежа
Резервите на Сити обърнаха 3:1 Суонси
Код "червено"! Огромен резил за Ливърпул на Арне Слот
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Женски хороскоп за ноември
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Защо топлият душ намалява напрежението?
Какво е синдром на Кушинг?
Остави коментар