Често попадаме на дизайнери, които откровено заявяват, че именно любовта е тяхното основно вдъхновение.
Но как точно изглежда имплементирането на емоцията в красиви бижута? Този отговор дават от Tiffany & Co със своята специална рекламна кампания към колекция „Return to Tiffany“.
Тематично, гривни, обеци, колиета и висулки са създадени във формата на сърце, а рекламно лице е Мика Арганараз.
Кадрите представят брюнетката в ролята на жена със свободен дух, която позира на природни фонове, обсипани със слънчеви лъчи.
Изделията са изработени от сребро и розово злато, а стилистиката ги комбинира с кожени якета, блузи с принт и деним.
Всички кадри можете да разгледате в нашата галерия.















Любовен хороскоп за зодиите в седмицата от 3 до 9 ноември
Навици след работа, които преобразяват тялото и ума
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Верона - Интер
Спортът по телевизията днес, 2 ноември
Чудо: Ливърпул най-после сложи край на загубите
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Седмична таро прогноза за 3 – 9 ноември
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар