Често попадаме на дизайнери, които откровено заявяват, че именно любовта е тяхното основно вдъхновение.
Но как точно изглежда имплементирането на емоцията в красиви бижута? Този отговор дават от Tiffany & Co със своята специална рекламна кампания към колекция „Return to Tiffany“.
Тематично, гривни, обеци, колиета и висулки са създадени във формата на сърце, а рекламно лице е Мика Арганараз.
Кадрите представят брюнетката в ролята на жена със свободен дух, която позира на природни фонове, обсипани със слънчеви лъчи.
Изделията са изработени от сребро и розово злато, а стилистиката ги комбинира с кожени якета, блузи с принт и деним.
Всички кадри можете да разгледате в нашата галерия.















ЕК: РСМ още не е включила българите в Конституцията, въпреки обещанието си
Кой управлява кометата 3I/ATLAS: Откриха признаци на негравитационно управление
Разкриха причината за магнитните аномалии на земното ядро
На 3 ноември 1957 г. стартира първият в света биоспътник с кучето Лайка на борда
Учени предупредиха за засилване на слънчевата активност
ЦСКА го изгони, а той отива в Перник
Бомба от Разград: Легендарен треньор поиска 3.5 млн. евро от Лудогорец
Нов голям скандал около Ливърпул
Венци: Светльо Вуцов? Временно съм бременна, после няма да съм бременна!
Любовен хороскоп за ноември
6 токсични навика, които ви пречат да бъдете щастливи (и не го осъзнавате)
Тези 4 зодии ще бъдат най-засегнати от ретрограден Меркурий
5 есенни супи с малко въглехидрати
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Ползите от креатина за спортуващите?
Как да се справим с лесно заплитащата се коса?
Остави коментар