Обикновено модната индустрия използва своята власт, за да лансира гръмки и доста смислени послания.
За пролет-лято 2017, рекламната кампания на Alberta Ferretti залага на акцента върху най-важното – индивидуалността.
За целта, марката използва пет от най-популярните супермодели, които застават пред професионалния обектив на фотографа Стивън Мейзъл.
На отделните портрети виждаме Ирина Шейк, Каролин Мърфи, Ракел Цимерман, Джулия Нобис и Витория Черети в определено динамични пози.
Материализиращи различните индивидуалности, кадрите представят както ретро вдъхновение от 50-те в бяло и черно, така и футуристични ярки светлини.
Разбира се, тематично, основният акцент се задържа успешно върху романтичните дизайнерски решения, превърнали се в тематични за модната къща.
Портретите на супермоделите и техните индивидуалности, изразени с похвати на фотографията, можете да разгледате в нашата галерия.















Инфлуенсърите - между популярността и отговорността
Грешките, които убиват колата през зимата
Дмитрий Песков: Трябва работа по проблема с Украйна, не среща Путин-Тръмп
Защо жените са по-интелигентни от мъжете (ВИДЕО)
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Странният случай ЦСКА
ЦСКА вече трябва да мисли за зимната селекция
Лудогорец ще се засили, Левски трябва да увеличи аванса си
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар