IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

„Алиса в Гетоленд“ – Фърги като улична кралица

8 декември 2016 14 00

Новата предизвикателна кампания на Philipp Plein

Снимка: Philipp Plein

Снимка: Philipp Plein

Филип Плейн избра Фърги за главно действащо лице в рекламната кампания на модната къща, носеща гръмкото име „Alice in Ghettoland“.

Проектът е заснет от професионалния обектив на Стивън Клейн и представя американската хип-хоп звезда в ролята на истинска кралица на улицата.

Фърги си партнира с Матю Тери, а двамата позират на фона на декорите от ревюто на дизайнера за пролет-лято 2017.

Сюрреалистичната атмосфера се влива в улицата благодарение на нощните снимки, в които певицата е пременена като истинска амазонка с висока конска опашка.

Капризният и много цветен свят е изпълнен с къща от бонбони, въртележка, гигантски сладолед и ретро коли и колела.

Колкото до стилистиката, тя определено не излиза извън емблематичните знаци за Филип Плейн – масивни златни огърлици, пищни бродерии по минирокли и гладиаторски сандали.

Мъжките предложения са не по-малко нетрадиционни. Те се характеризират с панталони в богати инкрустации от камъни и костюми, изцяло обсипани в брокат.

Първите кадри от рекламната кампания с Фърги можете да разгледате в нашата галерия.


Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари

Анонимен ( преди 7 години )
Авторите знаят ли какво е сюрреализъм?????
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар