Поредният пример за това е рекламната кампания за пролет-лято 2017 на Bally, в която основен герой е именно супермоделът.
Основният подход е завръщането към ретро духа на 80-те години с разнообразни комбинации между ярки цветове.
Разбира се, връзката с потребителите идва с дъх на носталгия към Анди Уорхол, музикалните видеоклипове на MTV и поп стила.
Към кадрите има създаден и видеоклип с участието на Ирина Шейк, който е заснет през октомври, миналата година, в Лондон.
И докато чакаме Ирина Шейк да роди първото си дете от актьора Брадли Купър, можем да се порадваме на многоцветната ѝ визия в новия рекламен проект.
Къде? В нашата галерия, разбира се!















"Спаси София": ПП-ДБ предлагат двойно по-скъпо паркиране без истинска реформа
Зимна промоция на ЗАД "Армеец" с 20% отстъпка на имуществени застраховки
Гаранция от 5 000 лв. за шофьора, помел 6 коли на "Витоша": "Няма да се повтори"
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
ВИДЕО: Арда - Левски
ВИДЕО: ЦСКА - Монтана
ВИДЕО: Черно море - Лудогорец
ВИДЕО: Манчестър Сити - Борнемут
Лесни трикове за намаляване на кортизола
Спектакълът „В зеницата на самотата“ на Диана Досева ще бъде представен на Фестивала на авторския театър
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
Микроизневяра – какво представлява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Какви ползи ни носи райската ябълка?
Остави коментар