Как се представят най-добре актуалните тенденции при бижутата, ако не с красив супермодел?
На тази тактика залагат от Pilgrim за своята нова рекламна кампания, в която главно действащо лице е не коя да е, а Жозефин Скривер.
Моделът на Victoria's Secret застава пред камерата на фона на морска шир и златисти плажове, а основният акцент пада върху ювелирните изделия.
Сезонът се откроява с налагане на нежните и тънки верижки както при колиетата, така и при гривните.
Не трябва да забравяме графичните елементи, които присъстват върху пръстените и се съчетават с обеци халки.
За по-дръзките дами, които не могат да се разделят с аксесоарите на плажа, новостите предлагат наслагване на няколко дължини при колиетата, при които обаче липсват висулки и медальони.
Всички предложения за комбинации между бижута можете да разгледате в нашата галерия.















В Турция се пуши много и навсякъде, забраната е само на хартия
Хората са гневни - съдбата на кабинета зависи от Борисов?
Корнелия Нинова: Протести до оставка на това вредно правителство
В Южна Корея разработиха ефективна система за пречистване на въздуха
Космически чудовища: James Webb откри доказателства за гигантски звезди
НАСА загуби връзка с мисията Mars MAVEN
Космическа изолация: Търсят доброволци за странна мисия, плащат по 23 хил. евро
Отборът на наш национал с втора загуба в Русия
Разследват мач от Лига Европа за подозрителни залози
Дилета Леота отново бременна. Обяви го заедно с Кариус
Моуриньо изненада журналист с подарък на пресконференция
Секси жилетка – зимният хит, по който звездите полудяха
Повече щастие през 2026 за родените на тези дати
5 задължителни ястия по време на коледните пости
Сарми с прясно зеле и свинско
Нарушения на дишането по време на сън
Спорно предложение: Центърът за контрол на заболяванията в САЩ препоръчва преразглеждане на първата доза хепатит B при новородени
Селективен мутизъм: Как да се справим с мълчанието на детето
Основният рисков фактор за подагра всъщност е генетичен
Остави коментар