Как се представят най-добре актуалните тенденции при бижутата, ако не с красив супермодел?
На тази тактика залагат от Pilgrim за своята нова рекламна кампания, в която главно действащо лице е не коя да е, а Жозефин Скривер.
Моделът на Victoria's Secret застава пред камерата на фона на морска шир и златисти плажове, а основният акцент пада върху ювелирните изделия.
Сезонът се откроява с налагане на нежните и тънки верижки както при колиетата, така и при гривните.
Не трябва да забравяме графичните елементи, които присъстват върху пръстените и се съчетават с обеци халки.
За по-дръзките дами, които не могат да се разделят с аксесоарите на плажа, новостите предлагат наслагване на няколко дължини при колиетата, при които обаче липсват висулки и медальони.
Всички предложения за комбинации между бижута можете да разгледате в нашата галерия.















Кирил Петков: Ако не се усетят сега, следващият протест ще е още по-голям
Румен Радев: Хората изпревариха парламента и гласуваха недоверие на кабинета
Oпределихa кои астероиди са подходящи за добив на ресурси в Космоса
В Южна Корея разработиха ефективна система за пречистване на въздуха
Космически чудовища: James Webb откри доказателства за гигантски звезди
НАСА загуби връзка с мисията Mars MAVEN
Германци разбиха Левски
Никола Цолов финишира 13-и в първия ден от тестовете в Абу Даби
Датчани шокираха и потопиха „жълтата подводница“
Аякс доживя победа в Шампионската лига
Дневен хороскоп за 11 декември, четвъртък
Секси жилетка – зимният хит, по който звездите полудяха
Повече щастие през 2026 за родените на тези дати
5 задължителни ястия по време на коледните пости
Нарушения на дишането по време на сън
Спорно предложение: Центърът за контрол на заболяванията в САЩ препоръчва преразглеждане на първата доза хепатит B при новородени
Селективен мутизъм: Как да се справим с мълчанието на детето
Основният рисков фактор за подагра всъщност е генетичен
Остави коментар