Том Форд е известен като дизайнерът, който се справя еднакво добре в създаването на модни изделия и заснемането им.
За пролет-лято 2017 модната къща представя рекламна кампания, чиито кадри са дело на самия Том Форд и разкриват акценти от колекцията за сезона.
Въпреки че дизайнерът многократно е заставал сам зад обектива, тазгодишният проект маркира първия път от много време насам, в който Том Форд се завръща в това си амплоа.
Дебютите не свършват дотук – кампанията за пролет-лято 2017 е и първата с концепция „Виж сега – купи сега“.
Артистичният подход представя модели, заснети на черен фон, носещи якета, дрехи с пайети и аксесоари. С фокус към вдъхновението, стилистиката е издържана в ретро дух и... красиви рози.
Всички кадри от провокативната и артистична рекламна кампания можете да видите в нашата галерия.















91% надценка за кашкавала: КЗК разкри сериозни деформации на пазара при храните
Хиляди излязоха на мирни протести в цяла България (ВИДЕО)
Омбудсманът поиска КЕВР да отмени поскъпването на водата
„Съкровища“ за милиарди долари в боклука: Какво откриха в пепелта от въглища в САЩ
В кои държави живеят най-много столетници и какво е обяснението
Учени съобщиха за възможен супервзрив на Слънцето
Китайски спътници се разкачиха след експеримент, продължил няколко месеца
Две "пейки" се разбунтуваха, готвят бягство от Ман Сити
Битката за титлата загрубя: Артета призова в Арсенал да бъдат като зверове
Дончич се ядоса на себе си и обяви, че е закопал Лейкърс
Провал за Петър Мицин, завърши 12-ти в сериите на 400 метра
Тест: Изберете детелина и вижте какво ви очаква в близко бъдеще
Картофена салата за Никулден – 5 рецепти
Biocell: Красива отвътре и отвън
Задължителни ястия за Никулден
Кога бебето започва да сънува активно и какво се случва в съня му?
Липсата на витамин В4 може да е знак за бъдещ Алцхаймер
Ларингитът при децата – кога да се тревожим?
Тренировки, които подобряват стойката и намаляват болките в гърба
Остави коментар