Синът на Мадона и Гай Ричи привлече интереса на водеща световна марка, която продължи тенденцията в последно време, а именно – известни модни компании да си сътрудничат с децата на звездни родители.
И така Лили Роуз Деп стана новата муза на Карл Лагерфелд, а дъщерята на Джуд Лоу снима рекламна кампания на Burberry. Роко пък стана рекламно лице на Adidas.
На първия фотос Роко позира в зелена блуза с бели маншети и яка на фона на множество кутии за обувки.
Втората фотография е в не по-малко бунтарски дух. Роко стои на улицата на фона на кулички с кутии, а в ръце държи куп чанти.
„Тези снимки за него бяха веселие и своеобразен начин да успокои мама и татко, след като сам не определи плановете си за своето бъдеще“, разказва източник пред OK Magazine.















Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Уелсци шокираха Франк Лампард и лидера в Чемпиъншип
Олимпиакос излъга Апоел в грозен мач в Атина
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар