Актрисата Дженифър Лорънс продължава своето многогодишно партньорство с Dior и се завръща отново като рекламно лице за есен 2017.
В новия проект блондинката акцентира на новите предложения при аксесоарите и по-конкретно – тенденциите при емблематичните за модната къща чанти.
Френската фотографка Бриджит Лакомб умело улавя звездата в серия от черно-бели портретни кадри.
Кадрите представят изделия от колекцията pre-fall на модната къща.
Дженифър Лорънс демонстрира небрежен шик с комбинации между тениски и деним. Разбира се, няма как да се подминат слоганите на тениските, сред които се откроява „Всички трябва да бъдем феминистки“.
Посланикът на марката в лицето на Дженифър Лорънс фокусира върху чоукър колието и наслагването на верижки.
Всички кадри от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.















Над 70 000 души се евакуират във Филипините заради приближаващия тайфун "Калмаеги"
Никога не смесвайте тези две напитки, дори веднъж може да е фатално
Уникална изложба по повод 140-ата годишнина от Сръбско-българската война
Зодиите са под влиянието на Суперлуната на 5 ноември
На 3 ноември 1957 г. стартира първият в света биоспътник с кучето Лайка на борда
Учени предупредиха за засилване на слънчевата активност
От Токио до Ню Йорк само за час: Започват суборбитални полети
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Мъри Стоилов разкри топ трансферната си цел
Левски с ключова новина и решение преди дербито с ЦСКА
Лудогорец обяви важна новина преди мача с Ференцварош
Менян заговори за титла
Тези 4 зодии ще бъдат най-засегнати от ретрограден Меркурий
5 есенни супи с малко въглехидрати
9 стъпки от аюрведа, които трансформират живота към по-добро
Протеинова салата с кисело мляко и грозде
Как да се справим с лесно заплитащата се коса?
Какво прави магданозът за здравето ни?
Защо периодичното посещение на зъболекар е важно?
Възли и рак на щитовидната жлеза - кога има повод за притеснение?
Остави коментар