Италианската модна къща Ermanno Scervino използва социалните мрежи, за да обяви Мариакарла Босконо като новото лице на своята рекламна кампания за есен-зима 2017 година.
Марката описва последната си муза като „силна, женствена жена“ на страницата си в Instagram.
Макар да ни се струва твърде рано да говорим за есен и зима, след като лятото току-що дойде, трябва да помислим, че модната индустрия винаги е с една крачка пред нас и дори пред времето.
За да представят новите си предложения за сезона, от модната къща се спират именно на фаталната брюнетка.
Първите кадри от проекта ни разкриват Мариакарла Босконо в разнообразие от тоалети, сред които красива червена рокля от дантела, строгите линии на палто в каре и цветни акценти, дълга феерична рокля в синьо и пуловер от едра плетка в бяло с преплетени сребърни нишки.
Красавицата позира пред обектива на легендарния фотограф Питър Линдберг, който създава наистина страхотни кадри.
Можете да видите всички снимки от рекламната кампания в нашата галерия.














Рецепта за мързелива баница с кисело мляко и сирене
Защо Бюджет 2026 предизвика политическа буря и обществено недоволство
Централна емисия
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Бившата на Ямал вече мачка чаршафите с друга звезда + СНИМКИ
Флик каза дали напуска Барселона
Троен шамар за ПСЖ
Почина архитектът на европейската купа на Стяуа Букурещ
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар