Сериалът „Игра на тронове“ безспорно създаде много звезди сред актьорите, които участват в него.
Съвсем естествено, част от тях се превърнаха в рекламни лица на различни брандове и дори превзеха модната и козметичната индустрия.
Пореден пример получаваме от Dolce & Gabbana, които избраха Кит Харингтън и Емилия Кларк за лица на новите си аромати.
Респективно, актрисата, която играе Кхалиси е лице на женският парфюм, а Джон Сноу – на мъжкия.
Темата на кадрите се придържа към емблематичния код на модната къща и представя забавление по улиците на Напа, Италия.
Две отделни видеа са направени за всеки един от актьорите, а концептуалната линия продължава с опитване на традиционни храни и задължителното създаване на автентична среда.
Всички кадри от рекламната кампания с актьорите на Игра на тронове можете да разгледате в нашата галерия, а видеата вижте тук:














Медицина на дълголетието: Генетика, епигенетика и как да забавим стареенето
Ръст на цените на плодове и зеленчуци - домати и краставици поскъпнаха с над 17%
Юзеир нокаутира Карим Мабрук в първия рунд на SENSHI 29, Едуард Алексанян с впечатляващ дебют при най-тежките
Почистването на орбитални отломки може да се превърне в печеливш бизнес
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
ЦСКА може да извлече ползи от боя от Черно море
Лука Дончич стана баща за втори път, отново на момиче
И Радо Янков отпадна на осминафиналите в Милин
Тръмп и Селби в класика на финала в Йорк
Седмична нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
20 цитата на Габор Мате, с които да опознаем себе си
8 златни правила за плосък корем
Защо продължаваме да избираме сходен тип партньори в любовта
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Остави коментар
Анонимен
( преди 8 години )