Настъпването на новия сезон есен-зима 2017 идва с многобройни модни ревюта от Седмиците на модата и, разбира се, нови тенденции.
Както при дрехите, така и при аксесоарите теченията се заменят, а това определя какво ще носим и какво ще е модерно за следващите месеци.
При аксесоарите, Dolce & Gabbana определено са от модните къщи с най-голямо въображение. Тазгодишните тенденции на марката при очилата идват с цветна, тематично италианска рекламна кампания.
Модното дуо се запътва към Палермо, за да ни представи модели в новите елегантни диоптрични и слънчеви очила.
Те се характеризират с емблематични елементи от архивите на марката, включващи анималистични принтове и богати инкрустации.
При формите няма съществени иновации, а под светлината застават обемни кръгли рамки или модернизирани котешки дизайни.
Кадри от рекламната кампания с тенденциите при очилата на Dolce & Gabbana можете да разгледате в нашата галерия.














Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Във Ферари са решили бъдещето на Люис Хамилтън
Как един защитник се превърна в голмайстора на Тотнъм
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Днес е Архангелова задушница
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар