Тя започна като модел, появи се на безброй много корици на списания, среща се с един от най-сексапилните мъже, обявена бе за Световен модел на годината на британските модни награди и всичко това на 22-годишна възраст.
Сега Джиджи Хадид може да добави към своето CV и дизайнер на бижута, след като официално лансира капсулна колекция с френския бранд Messika.
Супермоделът е първият посланик на марката, сред феновете на която са Ева Лонгория, Бионсе и Кристен Стюарт.
Рекламната кампания и кадрите към нея са дело на фотографското дуо Мерт и Маркус. Марката позволява на Джиджи Хадид да изрази своя почерк при бижута, създавайки пищни изделия.
Гривните, пръстените и колиетата се характеризират с богата и масивна инкрустация от малки камъни, поставени върху бяло и жълто злато.
Всички кадри от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.














Задължителни ястия за трапезата на Архангелова задушница
Задържаха петима души за смъртта на внука на Робърт де Ниро
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Световноизвестен треньор отряза Лудогорец
Левски - ЦСКА, Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата на България?
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Дневен хороскоп за 31 октомври, петък
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар