Тя започна като модел, появи се на безброй много корици на списания, среща се с един от най-сексапилните мъже, обявена бе за Световен модел на годината на британските модни награди и всичко това на 22-годишна възраст.
Сега Джиджи Хадид може да добави към своето CV и дизайнер на бижута, след като официално лансира капсулна колекция с френския бранд Messika.
Супермоделът е първият посланик на марката, сред феновете на която са Ева Лонгория, Бионсе и Кристен Стюарт.
Рекламната кампания и кадрите към нея са дело на фотографското дуо Мерт и Маркус. Марката позволява на Джиджи Хадид да изрази своя почерк при бижута, създавайки пищни изделия.
Гривните, пръстените и колиетата се характеризират с богата и масивна инкрустация от малки камъни, поставени върху бяло и жълто злато.
Всички кадри от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.














Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Във Ферари са решили бъдещето на Люис Хамилтън
Как един защитник се превърна в голмайстора на Тотнъм
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
1 ноември – ден на народните будители
Нумерологична прогноза за 1 ноември
Таро карта за 1 ноември, събота
Днес е Архангелова задушница
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар