Последните тенденции в социалните мрежи сочат, че много по-предпочитана платформа за модните къщи се оказва Instagram.
Мястото, на което се събират стотици хиляди снимки на ден, е водещ избор на брандовете за популяризиране на последните им изделия.
Използвайки своята креативност, дизайнерите се борят за вниманието на своите фенове и, разбира се, за набирането на нови такива.
От Chanel, през Louis Vuitton до Gucci, вижте топ 10 на най-известните марки, които събраха най-много почитатели в профилите си в Instagram.
1. Chanel
Модната къща, на която креативен директор е Карл Лагерфелд, събра над 9,6 милиона последователи и заема почетното първо място в класацията за марки с най-много почитатели в социалната мрежа.
2. Gucci
На второ място е Gucci, която завършва 2017 година с над 8,1 милиона последователи.
3. Louis Vuitton
Цялата 2017 година се оказа много печеливша за Louis Vuitton по отношение на фенове, които в профила в Instagram наброяват над 7 милиона.
4. Christian Dior
Изненадващо, Christian Dior застават на 4-то място с общо 5,9 милиона последователи в Instagram.
5. Victoria Beckham
Съпругата на Дейвид Бекъм, която се преквалифицира от певица на успешен дизайнер, има над 5,7 милиона последователи.
6. Supreme
Марката с най-известните спортни колаборации завършва 2017 година с над 4,8 милиона последователи в Instagram.
7. Dolce & Gabbana
Италианското дуо Доменико Долче и Стефано Габана застава на седмо място с над 4,5 милиона последователи.
8. Prada
На 8-мо място в класацията, с над 4,3 милиона последователи, е Prada. Съвсем малка е разликата между модната къща и Dolce & Gabbana.
9. Calvin Klein
На предпоследно място в класацията са Calvin Klein, в чийто профил феновете наброяват над 3,9 милиона.
10. Versace
На последно място в класацията застават Versace, чиято фен общност в Instagram е над 3,6 милиона последователи.