Всяка година се чудим дали има още какво да видим от Доменико Долче и Стефано Габана, имайки предвид, че дуото не се отказва да използва вдъхновението от родната Италия и всеки сезон сме все по-очаровани.
За пролет-лято 2018 година традиционно Dolce & Gabbana представят рекламната кампания с поредната италианска локация, този сезон – Венеция.
Обръщането на модната къща към младите хора и новите поколения се изразява в поредния екип от модели, всички представители на поколението Милениум.
Фотосесията е дело на Лука и Алесандро Морели и представя компанията модели с новите предложения на марката.
Кадрите улавят стилните жени на типично италиански занимания – разходки с гондола, хапване на паста и разходка из забележителните сгради.
Типично за модната къща, визиите са пъстри, изпълнени с флорални елементи и дръзки комбинации от цветове.
Всички кадри на италианската афера от цветове на Dolce & Gabbana можете да разгледате в нашата галерия.














Как да защитим детето от зимните заболявания
Комета може да крие тайната за произхода на живота
Някои китайски марки коли ще изчезнат от пазара в Европа
Съвети за хранене през зимата
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Без големи дербита в третия кръг за ФА Къп
Барселона - Айнтрахт Франкфурт
Байерн Мюнхен - Спортинг Лисабон
Ман Юнайтед размаза Вълците, Бруно блести на "Молиню"
Дневен хороскоп за 9 декември, вторник
Поверия за ангелската дата 12/12
5 хитри трика, за да ухае домът на Коледа
От България до Южна Корея – истински истории от една българка в Далечния изток
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Остави коментар