Рекламните кампании на Jimmy Choo винаги са изпълнени с много силно усещане за класа и стил. Кадрите за пролет-лято 2018 не са по-различни, а лице този сезон е Аня Рубик.
Красавицата поставя фокуса в кадрите върху новите модели, но и засилва акцента от фона – луксозен апартамент в Ню Йорк.
По този начин професионалният обектив на Крейг Макдийн улавя в детайли луксозния начин на живот на съвременната жена, на която ежедневието е белязано от модната индустрия.
На фона на огледала, Аня Рубик представя модели от сандали, боти и обувки на висок ток.
Дългите вечерни рокли контрастират с модерните слънчеви очила, връщащи тенденциите за цветни огледални повърхности и прозрачни стъкла.
Всички кадри от рекламната кампания на Jimmy Choo можете да разгледате в нашата галерия.














Късна емисия
България е сред страните, в които е най-трудно да се научиш да шофираш
Какво очаква зодиите на 31 октомври – съвети и малки изненади
Слънчева енергия от Космоса - бъдещето на глобалното електричество
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Световноизвестен треньор отряза Лудогорец
Левски - ЦСКА, Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата на България?
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Дневен хороскоп за 31 октомври, петък
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар