Рекламните кампании на Jimmy Choo винаги са изпълнени с много силно усещане за класа и стил. Кадрите за пролет-лято 2018 не са по-различни, а лице този сезон е Аня Рубик.
Красавицата поставя фокуса в кадрите върху новите модели, но и засилва акцента от фона – луксозен апартамент в Ню Йорк.
По този начин професионалният обектив на Крейг Макдийн улавя в детайли луксозния начин на живот на съвременната жена, на която ежедневието е белязано от модната индустрия.
На фона на огледала, Аня Рубик представя модели от сандали, боти и обувки на висок ток.
Дългите вечерни рокли контрастират с модерните слънчеви очила, връщащи тенденциите за цветни огледални повърхности и прозрачни стъкла.
Всички кадри от рекламната кампания на Jimmy Choo можете да разгледате в нашата галерия.














Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Уелсци шокираха Франк Лампард и лидера в Чемпиъншип
Олимпиакос излъга Апоел в грозен мач в Атина
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар