Има модни колаборации, за които наистина се вълнуваме много.
Обикновено това е когато два от най-големите и успешни бранда обединят усилия, за да създадат нещо ново, модерно и уникално.
Този сезон това определено е работата на Alain Mikli и Alexandre Vauthier, които създадоха колекция слънчеви очила, обрисуващи тенденциите и какво ще носим цяло лято, а и не само.
Лице на кампанията е супермоделът Кейт Мос, която отново впечатлява със своите перфектни скули и дух на 80-те години.
Кадрите са дело на фотографското дуо Мерт и Маркус, а професионалните им обективи улавят разнообразие от големи овални форми до модели с блестящи инкрустации от камъни.
Всички кадри и тенденции при слънчевите очила с Кейт Мос можете да видите в нашата галерия.















Румен Христов: 558 хил. работят в публичния сектор, който харчи материални блага
Има скрит бюджетен дефицит, заяви Любомир Каримански
Желязков за бизнеса и бюджета: В кошера можем да жужим и жилим, но трябва да правим мед
Рецепта за мързелива баница с кисело мляко и сирене
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Вечното дерби наближава: Обявиха най-силните страни на Левски и ЦСКА
Исторически сезон за Левски: В Мечата прегръдка
Бившата на Ямал вече мачка чаршафите с друга звезда + СНИМКИ
Флик каза дали напуска Барселона
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
....
( преди 7 години )