От няколко сезона наблюдаваме навлизането на една специфична мания – тази по емблемите.
Масово модните къщи избират да брандират своите изделия с емблематичните си имена или лога, а водещите лица, налагащи новите тенденции, са изписани от глава до пети.
Манията за брандиране обзе и луксозния магазин Le Bon Marche, който вече предлага изискана селекция от изделия, които са меко казано нестандартни.
Всички продукти са част от изложбата „Let's go Logo!“ и включват гъба за чинии на Isabel Marant, селекция мед на Guerlain, скейтборд на Evian и други.
Всички изделия от изложбата можете да разгледате в нашата галерия.














Шофьорите ще плащат повече за смяна на гуми
Финансист: Еврото не е панацея, бюджетът наказва бизнеса
Централна емисия
Цеца бясна на журналист след въпрос за българското знаме в Северна Македония (+ВИДЕО)
Пакистански астронавт ще посети китайската орбитална станция „Тянгун“
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер
Тъмната материя се подчинява на гравитационни „кладенци“
Англия ще играе извън „Уембли“ на Евро 2028
Саутгейт: "Може никога да не се върна към треньорството!“
Мексиканска сензация е на прага на историята
Лаутаро Мартинес e под напрежение!
Тест: Коя емоция управлява живота ви в момента?
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Сила на всяка възраст – 3 причини жените да вдигат тежести
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия
Остави коментар
....
( преди 7 години )