Рекламните кампании са особено интересна част от дейността на модните къщи и представянето на новите предложения, тъй като обикновено са особено креативни.
Освен интересни сюжетни линии и сценарии, на кадрите присъстват супермодели, които обичаме да виждаме в различни роли.
Иновацията и различното винаги са били част от ДНК-то на Alexander Wang и трудно можем да забравим един от най-комплексните съвременни примери – кампанията за деним.
Сега от модната къща представят още по-различен подход към кампанията си за пролет 2018.
За нея са поканени все големи имена сред които Кая Гербер, Зои Кравиц, Бехати Принсло и други, но... без лицата им.
Концепцията за сезона изоставя традиционното позиране с новите предложения и го заменя с представяне на модели, избрани от самите красавици.
Всяка една от музите си избира изделие от колекцията за пролетта, носи го и след това споделя цитат за това къде точно са я носили.
„Пих шоколадов шейк“, гласи един от цитатите на Бехати Принсло.
Зои Кравиц, от своя страна, избира деконструирана рокля – тениска, която планира да носи край огъня в прегръдките на любимия мъж.
Кои са другите звезди, какво избраха от новата колекция на Alexander Wang и къде го носиха – вижте в нашата галерия.