Бритни Спиърс сподели вчера в Instagram вълнуващата новина, че е станала новото лице на френската марка Kenzo.
Кралицата на попмузиката е споделила с феновете си в Twitter и няколко кадъра от новата си модна колаборация.
Бритни има 19 милиона последователи в социалните мрежи, така че със сигурност е попадение като рекламно лице.
„Толкова се вълнувам да обявя новата си кампания за колекцията на Kenzo La Memento 2“, написа певицата.
Шикозната колекция се фокусира най-вече върху дрехите от деним, което прави поппевицата идеална за ролята на лице на бранда. Кампанията е заснета в Лос Анджелис от модния гуру Питър Линдберг.

Снимка: Instagram
Бритни разкри пред Vogue, че новата колекция много ѝ допада. В интервюто тя каза: „Обичам марката, а дънките, които са голяма част от тази колекция, са част от моя собствен стил“.















Навици след работа, които преобразяват тялото и ума
Сериозна заплаха за сигурността: Няколко дрона прелетяха над Белгия
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Огромна новина за ЦСКА: Обявиха капацитета на "Армията" - променлив е
Челси отново приземи Тотнъм
Байерн отнесе Леверкузен и продължава без грешка
Изненада в Италия: Комо изпусна Наполи
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Седмична таро прогноза за 3 – 9 ноември
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
....
( преди 7 години )