Висок клас брандове, сред които Chanel и Versace, са сред най-лошите, когато става въпрос за прозрачност на условия на работа на служителите, според нов доклад.
Марките са класирани по точкова система, която оценява колко искрени са те по отношение на въпроси, свързани с доставките, условия за работа на служителите, междуполови проблеми и други.
Chanel, Versace, Dior, Marc Jacobs и Dolce & Gabbana са сред най-ниско оценените, които имат по-малко от 10% прозрачност.
The Fashion Revolution е създадена в отговор на Рана Плаза трагедията през 2013, когато смъртта си намериха 1138 работника, а над 2000 бяха ранени.
Организацията обяснява, че прозрачността е първата стъпка към промяната. Първо компаниите трябва да бъдат наясно кой прави техните дрехи и целия процес стъпка по стъпка, за да са сигурни, че тяхното производство не вреди на работниците или на околната среда.