Основната цел на световните реномирани модни къщи, създаващи ювелирни изделия, е да създават бижутата си така, че да карат дамите да се чувстват като принцеси.
Това е обвързано с фината изработка, майсторската селекция, комбинация на метали и скъпоценни камъни и усещането за грация и стил.
От Bulgari правят почти невъзможното реалност с представяне на рекламното си лице в ролята на племенницата на принцеса Даяна – лейди Кити Спенсър.
Тя е новият английски посланик на марката, с което затвърждава и своята позиция като истински моден диктатор.
Рекламната кампания представя Спенсър в ролята на модел, обсипана с бижута със забележителни скъпоценни камъни и стилни нюанси.
Вижте племенницата на принцеса Даяна в нашата галерия.















Нумерологична прогноза и таро карта за 25 октомври: Не бързайте с решенията
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Суперземя в съседство може да е най-доброто място за търсене на извънземен живот
Гришо се завръща на корта, ясно е кой ще е първата му жертва в Париж
Верстапен е№1 на втората тренировка в Мексико
Браво! Българка ще спори за титлата в Хилтън Хед
Наша националка се размина с финал в Керетаро
Любовен хороскоп за 27 октомври – 2 ноември
Връщаме часовника с час назад на 26 октомври
Кои билки и подправки, освен босилек и чесън, помагат при високо кръвно?
Таро карта за 25 октомври, събота
Болест на котешкото одраскване
XII национален конгрес по интервенционална кардиология – научни достижения, иновации и обмен на опит с терапевтична работа на живо
ИСУЛ обявява безплатни прегледи за рак на простатата през ноември
Пирогов провежда още един курс по първа долекарска помощ при инциденти с възрастни
Остави коментар