Основната цел на световните реномирани модни къщи, създаващи ювелирни изделия, е да създават бижутата си така, че да карат дамите да се чувстват като принцеси.
Това е обвързано с фината изработка, майсторската селекция, комбинация на метали и скъпоценни камъни и усещането за грация и стил.
От Bulgari правят почти невъзможното реалност с представяне на рекламното си лице в ролята на племенницата на принцеса Даяна – лейди Кити Спенсър.
Тя е новият английски посланик на марката, с което затвърждава и своята позиция като истински моден диктатор.
Рекламната кампания представя Спенсър в ролята на модел, обсипана с бижута със забележителни скъпоценни камъни и стилни нюанси.
Вижте племенницата на принцеса Даяна в нашата галерия.















Успехи за четири зодии на 26 октомври
Рецепта за яйца със спанак по турски
РЗИ-Бургас: Водата в Елените още не е годна за пиене
Хороскоп за ноември: Големи разкрития и трансформации
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Спортът по телевизията днес, 26 октомври
Мачовете по телевизията днес, 26 октомври
Не направихме основни неща в играта, ядосва се Слот след загубата
Ландо се справи с Ферари за полпозицията в Мексико
Нумерологична прогноза за 26 октомври
Протеинови барчета с шоколад и фъстъчено масло
Таро карта за 26 октомври, неделя
Обичаите на Димитровден
Болест на котешкото одраскване
XII национален конгрес по интервенционална кардиология – научни достижения, иновации и обмен на опит с терапевтична работа на живо
ИСУЛ обявява безплатни прегледи за рак на простатата през ноември
Пирогов провежда още един курс по първа долекарска помощ при инциденти с възрастни
Остави коментар