Парис Хилтън комбинира усилията си с английски онлайн гигант, за да създаде собствена бляскава колекция.
Колаборацията се изразява в линия, предназначена за лято 2018 година, която включва в себе си общо 70 изделия.
Парис Хилтън създава селекция от бански костюм, рокли и стилни комплекти от две части.
От блестящи метални ефекти до дръзки анималистични принтове и тропически шарки, всяко едно от изделията е своеобразно завръщане към стила през 2000 година.
Богатата наследница, разбира се, е лице на официалните рекламни кадри към кампанията, заснети тематично в Бевърли Хилс.
Дали това е налагане на нови тенденции или по-скоро е тъжно напомняне за годините, в които Парис Хилтън беше истинска знаменитост – преценете сами като разгледате галерията ни.















Какъв чай да пием за сияйна кожа и растеж на косата
Детските градини да станат платени само за лятото в София предлага общината
Късна емисия
Майкъл Джексън пише история в музиката 16 години след смъртта си
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Наблюдаваме пика на метеорния поток Северни Тауриди
Изстрелват New Glenn на Blue Origin на 12 ноември
Поп звезда открадна шоуто на Суперкласико в Аржентина + СНИМКИ
Как легендата Бобан привлече български талант в Хърватия
Преди 33 години Стоичков блести за Барса
Момченцето от Казанлък, което шамароса Левски и възроди ЦСКА
Дневен хороскоп за 12 ноември, сряда
Зимен хороскоп за всяка зодия
Милена Милотинова: Фолклорът е магия, която ни събира, където и да сме по света
Вълшебен компрес с рициново масло помага при перименопауза
Д-р Ангел Радев: Бъдещето на медицината е в интелигентната персонализирана грижа и превенция
Храненето при болестта на Бехтерев
Националната кардиологична болница стартира безплатни прегледи на онкопациенти
Криоглобулинемичен васкулит – съдово възпаление, свързано с хепатит C
Остави коментар