Бъдещата булка Хейли Болдуин оставя засега избора на булчинска рокля и позира по бански, за да ни представи актуалните тенденции в слънчевите очила.
Фотосесията е част от рекламна кампания за пролет-лято 2018, в която блондинката застава на плажа за последната колекция на Bolon.
“I dare myself” е тематичното име на кампанията, която освен на модерните слънчеви очила акцентира и върху самочувствието връзката и истинското „аз“ на всеки човек.
От гледна точка на моделите очила, тенденциите задържат фокуса си върху ретро вдъхновенията с големи и обемни рамки.
Цветните комбинации варират от класическо черно със златно до по-дръзкото лилаво с огледален ефект върху стъклата.
Всички кадри на годеницата на Бийбър с тенденциите в слънчевите очила можете да видите в нашата галерия.