Динамичните промени в модните къщи далеч не се изчерпват само и единствено с креативните директори.
След като през януари стана ясно, че Хеди Слиман е новият артистичен директор на Céline, сега модната къща пренаписва историята с представяне на ново лого.
Брандът използва личния си профил в Instagram, за да представи новата визия на логото.
Новата идентичност идва с три поста, след изтриването на всички останали в акаунта.
Похватът намеква ясно за това, че историята на Céline тепърва започва да се пише, а Хеди Слиман ще бъде нейният нов автор.
Новото лого идва от оригиналното такова на модната къща през 60-те години. Успоредно с това, от марката разкриха и нов уебсайт, издържан изцяло в почерка и естетиката на новия артдиректор.
Хеди Слиман ще представи своята първа колекция под марката този месец, по време на Седмица на модата в Париж.