Модната марка на Виктория Бекъм отпразнува 10-годишния си юбилей миналата седмица, но според счетоводните сметки няма причина за радост и аплодисменти.

Оказва се, че загубите на звездата възлизат на около 4000 паунда дневно.

Бившата спайска пусна официално лейбъла си Victoria Beckham Limited през 2008. Дизайнерката направи грандиозно ревю в Galerie Thaddaeus Ropac в Мейфеър, на което бе аплодирана бурно от най-големите си фенове – нейното семейство.

Кратка справка в счетоводните документи на Виктория обаче показва, че финансовото положение на марката ѝ не е никак розово. За последните 10 години компанията е задлъжняла с около 10 милиона паунда и е теглила кредити за около 12 милиона, пише The Times. По груби сметки това означава, че дизайнерката губи около 4000 паунда на ден.

Според маркетолозите това не е толкова страшно и далеч не предвещава фалита на г-жа Бекъм. Нейната линия се продава в над 400 магазина в 50 страни и има офиси в Лондон и Ню Йорк.

Самата Виктория неведнъж е оценявана високо от модни критици и си е спечелила уважението на колеги като Карл Лагерфелд – модният гений зад бранда Chanel.

Виктория очевидно няма никакво намерение да се отказва от модната си кариера и дори отказа сигурна възможност да увеличи банковата си сметка. Бившите ѝ колежки от най-успешната дамска музикална формация „Спайс гърлс“ се събират за турне през 2019, в което г-жа Бекъм категорично отказа да се включи, за да не накърни имиджа си на бизнес дама.