Нов сезон, нов късмет. Така стоят нещата и с тенденциите, които идват със сезоните и понякога, за щастие, не си отиват с тях.
Така ретрото отново е на мода, а това вдъхновение е прегърнато и разгърнато в пълния му блясък от Chanel.
Модната къща избира Луна Биджл като рекламно лице за Chanel Eyewear, като отново в ролята на фотограф влиза Карл Лагерфелд.
Самите слънчеви очила се характеризират с вечните класики от големи размери и тъмни рамки, които контрастират на изцяло прозрачните модели с огледални рамки.
Фокусът пада върху един специален акцент – изписването на Chanel върху рамките на очилата с масивни букви и контрастен цвят.
Всички кадри и тенденции можете да видите с пълната фотосесия в галерията.