Вече няколко сезона в модната индустрия властва една тенденция сред обувките, наречена от самите дизайнери „грозните обувки“.
Те са тези модели, за които не сме си и представяли, че някога ще видим на моден подиум, а още по-малко, че ще ги гледаме върху супермодели.
Така гумените чехли и ботушите Uggs откриха и дори създадоха сами своята ниша. Сега от Uggs отбелязват своя 40-ти юбилей със специална рекламна кампания с участието на Адуоа Абоа.
Дръзките и вибрантни кадри представят истинска серия в комбинация между морски, горски и флорални сцени.
Разбира се, основен фокус е поставен върху моделите, сред които класическите в кафяви тонове пред новите предложения в бяло със сини кантове и плътна подметка.
Всички кадри от рекламната кампания можете да видите в нашата галерия.