Годишната колаборация на H&M с големи модни къщи продължава като традиция и през 2018, когато от бранда ще представят съвместна колекция с Moschino.
Очаква се линията да бъде в магазините и онлайн на 8-ми ноември, а компаниите представиха първите кадри от рекламните кампании, заснети от Стивън Мейзел.
Фотосесията е вдъхновена от „ревю висша мода от 1950-та“, а главните роли са раздадени на Джиджи Хадид, Стела Максуел, Имаан Хамам, Валентина Сампайо и други.
Джеръми Скот, креативният директор на Moschino, обяви новината за съвместната работа с бранда през април по време на годишното парти на Коачела.
Линията ще съдържа определени емблематични изделия от архивите на Джеръми Скот. Разбира се, акцентът основно ще е поставен върху хумора и нестандартните аксесоари.
Сред предишните партньори на H&M в годишните специални колекции се открояват модни къщи като Karl Lagerfeld, Balmain, Marni, Kenzo, Versace и Erdem.
Коментари