За модната индустрия основна мисия е да се създават изделия, с които всеки човек да може да изрази своята индивидуалност.
Креативността, като форма на дързост, вдъхновява и модното дуо Доменико Долче и Стефано Габана в създаването на новата им колекция слънчеви очила за есен-зима 2018.
Рекламната кампания представя лицата на марката в Рим, Италия, позирайки и представяйки какво точно означава в действителност да се откроиш.
Забележителните дизайнерски решения при очилата се характеризират с огромни размери, блестящи инкрустации, масивни детайли и много силен дух от 80-те години.
Красавиците позират с модели във формата на малки чанти, скъпоценни камъни и дори логото на модната къща.
Модните къщи, които превъртяха Instagram през 2017
Звезди от Игра на тронове в италианска идилия
Разбира се, най-подходящата цветна палитра се състои от нюанси на кафяво, червено, синьо и класическо черно.
Всички кадри от смелата рекламна кампания можете да видите в галерията.