Заедно с представянето на колекция pre fall, Оливие Рустейн изненада всички фенове на Balmain с представяне на новото лого на модната къща.

Логото представя симбиоза между буквите „B“ и „P“, като първата носи кода на името на модната къща, а втората е своеобразна почит към създателя ѝ – Пиер Балмейн и към любимата модна столица в лицето на Париж.

Всеки който следи стриктно работата на креативния директор в социалните мрежи, не може да не е забелязал значителна промяна в постовете му и появата именно на новото лого, което в различни кадри се подава изпод аксесоари като чанта, колан или се намира някъде из фона на кадрите.

„Да постигнем баланса бе невероятно количество работа – да създадем формата, която хората ще запомнят“, разказа за новото лого Оливие Рустейн.

За разлика от предишния монограм на Balmain, новото лого е изключително изчистено.

„Тази буква има своя идентичност“, допълни креативният директор на модната къща.

Разбира се, класическата комбинация е избрана между контрастиращите черно и бяло, които в последно време се оказват изключително модерни при съставяне на лога сред големите модни къщи.

Логото ще се появи за първи път на компактна малка чанта, която носи тематично името „The B bag“.

Бийт по Balmain: Неон и дързост в Лондон

Бъдеще в индустрията: Армия от виртуални модели

Модна армия: Силните и стилните

Снимка: Balmain