От Versace продължават да отдават почит на своите рекламни кампании от 90-те години, създадени от Ричард Аведон, с лансирането на рекламната кампания за пролет-лято 2019 година.
Заснети от Стивън Мейзел, снимките са от студио и представят Шалом Харлоу, Бела Хадид и Ирина Шейк в самостоятелни кадри.
Разбира се, иконичният почерк на модната къща в създаването на дръзки визии, смели принтове и комбинацията между тях, е на основен фокус.
Всичко това е завършено чрез дръзкия грим на супермоделите, създаден от Пат МакГрат.
Всички кадри от рекламната кампания можете да видите в нашата галерия.














Задължителни ястия за трапезата на Архангелова задушница
Задържаха петима души за смъртта на внука на Робърт де Ниро
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Световноизвестен треньор отряза Лудогорец
Левски - ЦСКА, Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата на България?
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Дневен хороскоп за 31 октомври, петък
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар