От Versace продължават да отдават почит на своите рекламни кампании от 90-те години, създадени от Ричард Аведон, с лансирането на рекламната кампания за пролет-лято 2019 година.
Заснети от Стивън Мейзел, снимките са от студио и представят Шалом Харлоу, Бела Хадид и Ирина Шейк в самостоятелни кадри.
Разбира се, иконичният почерк на модната къща в създаването на дръзки визии, смели принтове и комбинацията между тях, е на основен фокус.
Всичко това е завършено чрез дръзкия грим на супермоделите, създаден от Пат МакГрат.
Всички кадри от рекламната кампания можете да видите в нашата галерия.














Как оцеля коалицията: Председател на НС за ГЕРБ, преразглеждане на политиките за БСП
Рецепта по турски: Бюрек със спанак и сирене
Велев, АИКБ: Всеки четвърти, получаващ заплата от бюджета, трябва да бъде съкратен
КНСБ: Заплатите трябва да се договарят, не да се налагат със закони
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Мечтана новина за надигащия се гигант Манчестър Юнайтед
Ответен удар за Вечното деби: ЦСКА не остана длъжен на Левски
Треньорска криза в Разград: От Лудогорец официално обявиха притеснителна новина
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар