От Dior „прегърнаха“ темата за изкуството на танца и красотата на женски тела по време на своето ревю за пролет-лято 2019.
Сега вдъхновението продължава и в рекламната кампания, която е тематично издържана в същата стилистика.
Професионалният обектив на Харли Уейр улавя моделите Рут Бел и Селена Форест до професионални танцьори, за да заснеме рекламната кампания.
Бодита, ефирни рокли и открити плетени изделия се открояват като водещи тенденции за новия сезон.
„Моята работа е свързана с почитането на тялото през дрехите и възможността, която те дават да се видим през очите на другите и през своите собствени.“ сподели креативният директор на модната къща, Мария Грация Кюри.
Всички кадри от изкуството на танца през очите на Dior можете да видите в нашата галерия.
Dior с първа линия бижута за деца
Best seller: Иконичната чанта на Dior














Изплащат пенсиите за последен път в левове
ПП-ДБ внася вот на недоверие към правителството
"Лацио" си го върна на "Милан" и го изхвърли от турнира за Купата на Италия
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Antares събра $96 млн. за разработване на ядрени реактори за Земята и Космоса
Междузвездната комета 3I/ATLAS е покрита с криовулкани?
Теоретично: Животът на Земята може да е възникнал в определени гелоподобни слоеве
Жестоки критики за Веласкес: Не знае къде се намира
20 години истинска спортна журналистика: Gol.bg празнува + ВИДЕО
Светлина в тунела за Левски преди зимната пауза
ЦСКА започва пролетния дял с мач срещу лидера
Практикер посреща Коледа с топ намаления
5 вълшебни растения, които слагат край на косопада
7 знака, че той не ви харесва
Нумерологична прогноза за 5 декември
Баланит на Зун – упорито възпаление на главичката на пениса
Защо сексът повишава имунитета?
Как влияе захарта на зъбите ни?
УМБАЛ „Св. Георги“ – Пловдив организира безплатни прегледи за туберкулоза между 8 и 12 декември
Остави коментар