От Dior „прегърнаха“ темата за изкуството на танца и красотата на женски тела по време на своето ревю за пролет-лято 2019.
Сега вдъхновението продължава и в рекламната кампания, която е тематично издържана в същата стилистика.
Професионалният обектив на Харли Уейр улавя моделите Рут Бел и Селена Форест до професионални танцьори, за да заснеме рекламната кампания.
Бодита, ефирни рокли и открити плетени изделия се открояват като водещи тенденции за новия сезон.
„Моята работа е свързана с почитането на тялото през дрехите и възможността, която те дават да се видим през очите на другите и през своите собствени.“ сподели креативният директор на модната къща, Мария Грация Кюри.
Всички кадри от изкуството на танца през очите на Dior можете да видите в нашата галерия.
Dior с първа линия бижута за деца
Best seller: Иконичната чанта на Dior