От Dior „прегърнаха“ темата за изкуството на танца и красотата на женски тела по време на своето ревю за пролет-лято 2019.
Сега вдъхновението продължава и в рекламната кампания, която е тематично издържана в същата стилистика.
Професионалният обектив на Харли Уейр улавя моделите Рут Бел и Селена Форест до професионални танцьори, за да заснеме рекламната кампания.
Бодита, ефирни рокли и открити плетени изделия се открояват като водещи тенденции за новия сезон.
„Моята работа е свързана с почитането на тялото през дрехите и възможността, която те дават да се видим през очите на другите и през своите собствени.“ сподели креативният директор на модната къща, Мария Грация Кюри.
Всички кадри от изкуството на танца през очите на Dior можете да видите в нашата галерия.
Dior с първа линия бижута за деца
Best seller: Иконичната чанта на Dior














Министерството на финансите публикува проекта за Бюджет 2026
Никулден е! Празнуват рибарите, моряците и банкерите
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Blue Origin представи проектиран с AI източник на енергия за Луната
Мачовете по телевизията, днес 6 декември
Спортът по телевизията днес, 6 декември
Ще превземе ли крепостта „Тича“? ЦСКА ще пробва да продължи победната си серия
10 от Брест излъгаха Монако, Погба не помогна на монегаските
„Атомни навици. Наръчник за постигане на мечтания живот“ от Джеймс Клиър
Как да растем заедно, когато приоритетите се променят?
Пикантни скариди с нахут на тиган
Нумерологична прогноза за 6 декември
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Остави коментар