От Dior „прегърнаха“ темата за изкуството на танца и красотата на женски тела по време на своето ревю за пролет-лято 2019.
Сега вдъхновението продължава и в рекламната кампания, която е тематично издържана в същата стилистика.
Професионалният обектив на Харли Уейр улавя моделите Рут Бел и Селена Форест до професионални танцьори, за да заснеме рекламната кампания.
Бодита, ефирни рокли и открити плетени изделия се открояват като водещи тенденции за новия сезон.
„Моята работа е свързана с почитането на тялото през дрехите и възможността, която те дават да се видим през очите на другите и през своите собствени.“ сподели креативният директор на модната къща, Мария Грация Кюри.
Всички кадри от изкуството на танца през очите на Dior можете да видите в нашата галерия.
Dior с първа линия бижута за деца
Best seller: Иконичната чанта на Dior














Бурното море не позволява евакуация на екипажа на танкера Kairos край Ахтопол
ПП-ДБ обяви дата за следващия голям протест срещу правителството
Сняг на "Петрохан", свлачище край Смолян и наводнени улици в Пловдив и Пазарджишко
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Blue Origin представи проектиран с AI източник на енергия за Луната
Лицензът на селекционера на България изтича
Страхотен старт на сезона за Малена Замфирова
Мбапе разплака Марсилия
Овиедо и Майорка се занулиха
Любовен хороскоп за 8 – 14 декември
„Атомни навици. Наръчник за постигане на мечтания живот“ от Джеймс Клиър
Как да растем заедно, когато приоритетите се променят?
Пикантни скариди с нахут на тиган
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Остави коментар