Всяка година идва с нови и различни тенденции, обхващащи както дрехите, така и аксесоарите ни.
Разбира се, не можем да не вперим погледи в забележителните обувки и да си набележим поне няколко модела, с които да попълним гардероба си.
В този ред на мисли точно навреме идва новата рекламна кампания на Giuseppe Zanotti за колекция пролет-лято 2019.
Лице на кампанията е Грейс Елизабет, която насочва вниманието ни към обувките като истински произведения на изкуството.
За всекиго по нещо определено е изпълнено в разнообразие от ефирни и нежни модели с розов сатен и панделки до дръзки и рок обувки с черни, преплитащи се плътни връзки.
Акцент е поставен върху равните сандали, които тази година блестят по един много буквален начин с огромен камък в своя център.
„Наистина исках да направя нещо различно, модерно с тази кампания. Обувките ми винаги са били и ще бъдат произведения на изкуството – инкрустирани, женски, разкошни... но днес вече няма правила за вечерно облекло срещу дневно. Съвременната жена се чувства еднакво добре в стилето с дънки и равни обувки с рокля. Изборът е нейн.“, сподели самият Джузепе Заноти.
Всички кадри от рекламната кампания и новите предложения за сезона можете да видите в нашата галерия.