Gucci отбелязват с почит златните години на добрия стар Холивуд с новата си кампания за пролет-лято 2019.
Киното от 40-те и 50-те години е пресъздадено през професионалния обектив на Глен Лъчфорд, който заснема едни наистина впечатляващи кадри.
Филми като „Един американец в Париж“, „Джентълмените предпочитат блондинки“ и „The Band Wagon“ вдъхновяват театралната стилистика.
Като допълнение към кадрите, които като че са уловили сцени от любимите ни филми, кампанията идва и със специално видео, което ни пренася в един блестящ свят, на чийто фон звучи „There's No Business Like Show Business“.














Градът се преобразява – София подготвя Коледния базар (СНИМКИ)
Район "Подуяне" в София остава без почистване от 1 декември
Атина е вторият най-скъп град в Европа за закупуване на жилище
Гигантска ударна вълна се разпространява през Млечния път
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Сангаре се закани: Левски е длъжен да тресне ЦСКА
Страхотна новина за Лудогорец
Казаха защо Левски мачка и къде е силата на "сините"
Бразилска перла на Левски хвърли в размисли Хулио Веласкес
Четящите хора са 10 пъти по-щастливи от другите
Овесени кексчета с ягоди и крема сирене
Нумерологична прогноза за 6 ноември
Таро карта за 6 ноември, четвъртък
Антиподагрозни лекарства – видове и начин на приложение
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
Остави коментар