Камелията безспорно е сред най-емблематичните символи на Chanel. Любимото цвете на Коко Шанел се завръща и през 2019 в новата колекция „The Camélia is not a flower“.

Емблематичното цвете е избрано от самата дизайнерка, за да въплъти ценностите на модната къща – уникално цвете, взето назаем от мъжете, което подчертава женствеността.

Женствената линия луксозни ювелирни изделия за 2019 е с фокус върху изключителната нежност.

От Chanel се фокусират върху розово и жълто злато, от което се изработват най-големите и успоредно най-малките камелии, присъствали някога в изделията на ювелирните колекции на марката.

Лице на рекламната кампания е Алма Йодоровски, която позира с новите бижута от колекцията.

Всички кадри можете да разгледате в нашата галерия.