Камелията безспорно е сред най-емблематичните символи на Chanel. Любимото цвете на Коко Шанел се завръща и през 2019 в новата колекция „The Camélia is not a flower“.
Емблематичното цвете е избрано от самата дизайнерка, за да въплъти ценностите на модната къща – уникално цвете, взето назаем от мъжете, което подчертава женствеността.
Женствената линия луксозни ювелирни изделия за 2019 е с фокус върху изключителната нежност.
От Chanel се фокусират върху розово и жълто злато, от което се изработват най-големите и успоредно най-малките камелии, присъствали някога в изделията на ювелирните колекции на марката.
Лице на рекламната кампания е Алма Йодоровски, която позира с новите бижута от колекцията.
Всички кадри можете да разгледате в нашата галерия.














Хороскоп за 4 ноември: Съвет за всяка зодия
Токсичните навици, които ни пречат да сме щастливи
Земното ядро и загадъчните магнитни аномалии
Късна емисия
Хората са обречени на самота във Вселената заради ограниченията на разума
Едно от най-трудните места за изследване: Защо Беринговият мост е толкова важен
Мускулна тъкан беше отпечатана на 3D-принтер в условия на безтегловност
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Еуфория на "Герена": Уникална новина за Левски
Късмет за ЦСКА, звезда на Левски е аут от Вечното дерби
Шампион ли е Левски? Ето какво казаха от Бистрица
Левски вече докосва титлата, ЦСКА 1948 не успя да бие във Враца
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
Как се формира биологичният ни часовник?
Стресът се отразява видимо върху стойката и дишането, когато е хроничен
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Остави коментар