Камелията безспорно е сред най-емблематичните символи на Chanel. Любимото цвете на Коко Шанел се завръща и през 2019 в новата колекция „The Camélia is not a flower“.
Емблематичното цвете е избрано от самата дизайнерка, за да въплъти ценностите на модната къща – уникално цвете, взето назаем от мъжете, което подчертава женствеността.
Женствената линия луксозни ювелирни изделия за 2019 е с фокус върху изключителната нежност.
От Chanel се фокусират върху розово и жълто злато, от което се изработват най-големите и успоредно най-малките камелии, присъствали някога в изделията на ювелирните колекции на марката.
Лице на рекламната кампания е Алма Йодоровски, която позира с новите бижута от колекцията.
Всички кадри можете да разгледате в нашата галерия.














Какви проблеми причинява нискокачественото гориво?
Рецепти за закуски с тиква и чиа
Лесни начини за почистване на дома без химии
Хороскоп за всички зодии за 5 ноември: Приятни изненади и успехи
Китай стартира първия в света ториев реактор
Пакистански астронавт ще посети китайската орбитална станция „Тянгун“
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер
Вижте всики резултати и класиране в Шампионската лига
Ливърпул прободе Реал Мадрид
Байерн Мюнхен показа на ПСЖ кой е шефът
И със Спалети пак същото! Само равенство за Юве
Дневен хороскоп за 5 ноември, сряда
Тест: Коя емоция управлява живота ви в момента?
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия
Остави коментар