Lacoste смени логото си. Това става за първи път от създаването ѝ. Причината не е ребрандиране, а сътрудничество с SOS (Save Our Species) – международен съюз за опазване на природата.
Световноизвестната френска марка представи десет нови дизайна на своите емблематични ризи тип поло. Вместо с познатото на всички зелено крокодилче в лявата част, те ще бъдат с различни животни, които са на изчезване от картата на света.
Броят на всяка серия тениски съответства на броя на животните от въпросния вид, които са останали на планетата.
Целта на линията с новите тениски е да насърчат опазването на дивата природа по целия свят.
Тениските с непознатите за много хора животни като игуана анегада, калифорнийски кондор, суматрански тигър, вакитата, саолата, бурманската костенурка, какапу, явански носорог, гибонът Чао-вит, какапу и северен лемур, вече са разпродадени. Цената на една бройка е 185 долара.
От бранда съобщиха, че събраните средства от лимитираната серия ще отидат за опазването на защитените видове.
Очаква се от колаборацията да бъдат пуснати и други продукти в следващите няколко месеца.
Източник: Lacoste